Strony

Zaglądają

wtorek, 23 kwietnia 2013

10. Fear

Hej ludy!
co słychać?
U mnie masakra xD
Dostałam swoją pierwszą pracę i teraz mam trochę mniej czasu dla siebie...
Ale muszę przyznać, że mam fioła na punkcie moich chłopaków, bo co ich schowam do szafy to wyciągam któregoś za chwilę i robię jakieś zdjęcie lub po prostu macam xD Strasznie biedni są ze mną xD
Oprócz tego cały czas próbuję podjąć decyzję co do kolejnych lalek/lalki. Niby pieniądze już mam odłożone, ale wolę się do końca upewnić który wariant wybrać, żeby potem nie popaść w deprechę, że może jednak mogłam wybrać inaczej czy coś...

Lubie to zdjęcie.
Wzorowałam się na screenie z Sali samobójców.
Dlatego takie le kamerkowe czy le zepsuty telewizor.
To jest sztuka psze panstwa XD
p1000522_副本11.jpg

13 komentarzy:

  1. Boooożeeee. Zdjęcie cudowne! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. wow.ciekawe :) gratsy z okazji pierwszej pracy!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki cudowne i klimatyczne wow! Powodzenia w pracy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Omg genialne! I gratuluje pierwszej pracy :P i btw kocham Sale samobojcow ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia w pracy! :D
    Podoba mi się strasznie ta fotęcja :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne! Bardzo tajemnicze, a to lubię :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Super zdjęcie ♥
    Co do lalki/lalek to poważnie się zastanów, życzę powodzenia w podjęciu słusznej decyzji- czyli takiej której nie będziesz żałowała! ^-^

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne. Jaką pracę? Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  9. Obserwuje i liczę na rewanż http://linka-kattalinka.blogspot.com/
    Być może będę wpadać tu częściej. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. No, ja tam cenię sztukę, a na zdjęciu fakt faktem sztukę widać :D Lubię niekonwencjonalne foty i oryginalne pomysły.

    OdpowiedzUsuń